jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Glad och nöjd!

Av Jill Samuelsson - 30 oktober 2011 08:08

Glad och nöjd är precis vad jag känner!


Klockan är 8.00 fast hade det varit igår hade hon varit 9.00 Detta med sommar o vintertid.  

Har i natt sovit riktigt gott. provade att lägga mig en stund på sidan och det gick faktiskt rätt OK i tio minuter sen hade jag väldigt ont i bröstbenet. Men det går framåt.


Igår hade jag en mycket bra dag. Maten gick galant, tog bara två alvedon på morgonen, sen klarade jag mig. Fick på mig BH, var lite skeptisk till en början men det fixade sig. Sminkade mig och fräschade till mig  


Pär och jag åkte till Coop. En skönt känsla att få komma ut. Jag pekade och talade om vad vi skulle ha och han bar. hihi..kanske alltid skulle ha det så här.


Fick Becca att dammsuga hall och kök och hon tvättade all tvätt. Super tack gumman! Guldvärt.


På eftermiddagen bänkade sig pappa, Pär och jag framför TV för att kolla på handboll, japp vinst till GUIF.

Kvällen avslutade också framför TV´n och Så mycket bättre!


För mig var detta en toppen dag. Nu ska vi se vad dagen har att erbjuda. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards