jillsamuelsson

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Jill Samuelsson - 20 oktober 2011 08:08

Hmm.. funderar på vad jag ska sysselsätta mig med under dagen. Blir nog att ta fram den där kära gula saken och svepa över vardagsrummet. Alltså dammsugning! I går var jag på jakt efter lite mysiga saker till hemmet nu när hösten haller på men ack det blev ju inget spännande. Några ljus och nya tapeter till köket (hoppsan). I helgen har vi tänkt att slänga upp dem. Blir bra med nytt, har tröttnat på väggmålningen och skulle det nu vara så att man hittar det där huset som vi letar efter är det skönt att ha det klart så vi slipper tapetsera om när vi ska flytta. Hade tur det sålde ut förra årets kollektion för 49:- rullen och det går bara åt 3 st. Fåt väl slänga in lite bilder senare. Kanske är Elina och Johans fel, man blir så inspirerad av att hälsa på i ert nya hem. 


Känner mig glad över att jag köpte en ny shake igår den smakar hallon/banan och är OK. Den kommer ju inte upp i alla fall och det är ju alltid ett plus.


Ang hus, på söndag ska vi på husvisning i Mesta. Får se vad det har att locka oss med. Hittade ett i Brottsta i dag med. 


Nu ska jag försöka njuta av att vara hemma några dagar och göra det jag orkar. 500 kalorier på en dag bränner man fort. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards