jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

host och krax

Av Jill Samuelsson - 1 april 2012 08:44

Host och krax ja, det är så jag låtit de senaste dagarna. Suck

huvudvärken börjar ge sig men är inte över helt ännu, klarar mig inte utan alvedonen ännu. men nu låter jag det gå lite mer än fyra timmar så det är en solklar förbättring.

Hostmedicin har jag fått utskrivet men har svårt att få upp allt slem, på nätterna så väser och roslar det i luftrören när jag andas, Pär tycker jag låter som en gammal dörr man öppnar och stänger.


I går var jag över till min kära lilla syster och hjälpte henne piffa sin lägenhet, så mycket jag nu orkade.

Det blev himla bra, hon hade köpt ny soffa, byrå och bokhylla. En riktig snygg lya blir det när hon blir klar med svart, lila och vitt i temat. 


I dag ska jag ta det lugnt hemma hos pappa medans mannen och pappa rensar på tomten innan vi ska slå oss ner och heja på GUIF som spelar andra kvartsfinalen mot Malmö på TV. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards