jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Sista stora påfyllningen

Av Jill Samuelsson - 16 april 2012 19:29

I dag var jag till nyköping och gjorde den sista "stora" påfyllningen av bandet. Nu är jag uppe i 6ml.

Nästa gång är det bara en halv ml som kommer att fyllas på. 

Blev förvånad. Hade faktiskt gått ner lite mer än 5kg sedan förra påfyllningen! :)


Har upptäckt att mina fingrar blivit smalar. När jag duschade häromkvällen var ringarna på väg att flyga av vid intvålningen. Häftig och läskig känsla. Ringarna har suttit som berg sedan 2002.


Pär har nu bestämt sitt datum för sin 40års fest. Lördagen den 14 juli smäller det! Då blir det party av. Ska göra ett förök till att losa minst 15kg tills dess. Så nu får jag ligga i. Blir mer fokus på bättre mat och rörelse.


Nu skall jag tappa upp ett varmt bad och värma min frysande kropp innan jag softar framför TV´n med mannen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards