jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Oj oj vad tiden går fort!

Av Jill Samuelsson - 15 augusti 2012 06:58

Nu är det länge sedan jag skrev. vet inte varför men har väl inte haft intresse att skriva på länge.


Sommaren är förbi eller ja den har väl aldrig kommit i år.   Nu är det mitten av augusti och nästa vecka börjar skolan. Kul för barnen att få återse sina klasskamrater. Stora tjejen går in i en ny värld, nu är det gymnasiet som gäller. Ska bli kul och följa henne för att se vad hon kommer att lyckas med. Lillskrutten är så stor att det är sexan som gäller för honom. Tror att han ser fram emot att vara störst på skolan.


Nästa vecka åker mannen och jag på vår efterlängtade bröllopsresa. Denna resa är planerad sedan januari. Det blir två veckor i det varma och underbara Turkiet med all inclusive. Ska bli såååååå skönt!  Är något som vi behöver. Vi har inte haft någon riktig semester tillsammans i år. Saknar husvagnslivet lite.


 



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards