jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Huvudvärk och sliten

Av Jill Samuelsson - 28 mars 2012 08:48

Mår riktigt dåligt. Har haft huvudvärk som gjort sig påmind under tre dagar.

Måndagen på jobbet kändes som den längsta arbetsdagen någonsin, huvudvärk och en lättare feber. Men jag tog mig igenom den. Gårdagen gick jag på alvedon och halstabletter. Var på heldags kurs i Örebro om ungdomar i fängelse. Mycket intressant och mycket som man kan ta med sig till jobbet för att försöka implementera. Får väl se hur välkommet det är. 

Natten skall vi inte tala om, tror att man kunnat steka ägg på mig. Svettig och frossa omvart annat. Blev en lång dag. Vid fem var jag tvungen att gå upp för att ta värktabletter. Huvudet sprängdes nästan i bitar. Suck. Jag som inte har tid att vara sjuk. I dag är jag i alla fall ledig. :)


Ska hämta hem mormor från sjukan, hon får komma hem nu efter hjärtklaffbytet. Piggare än vad jag trodde hon skulle vara efter operationen.


Nu ska jag lägga mig i soffan med en filt och läsa en god bok i väntan på att mormor ringer!


Klappar mig själv på axeln och säger "Krya på dig"

 
 
Ingen bild

Ulla Larsen

28 mars 2012 19:35

Käraste Jill Du talade inte om att Du mådde pyton när Du hämtade mig, men Du är ju så snäll och hjälpsam och tänker på andra.
Känns härligt att vara hemma tack så mycket Stora Kramar från Mormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards