jillsamuelsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Jill Samuelsson - 15 februari 2012 09:53

redan den 15:e. Tycker att det nyss var nyår och jul, var tar tiden vägen?!?

Var också länge sedan jag skrev något men har inte haft någon lust och framför allt inte haft något att skriva.


Livet rullar på vidare med både glädje och sorg. Har firat Rebecca som i söndags fyllde 16år. Nu väntar vi bara på att det skall dimpa ner papper så vi kan ut och övningsköra. Ska bli kul och få se hur hon klarar av att hantera bilen.


Svärmor med man har varit på besök från Laknäs. Trevligt.


Det jobbiga under den senaste tid är att pappas sambo dog den 9:e februari efter en lång tids sjukdom. Nu slipper hon lida och ha en ständig värk. Är tufft att se hennes barn och pappa så ledsna. Nu stöttar vi pappa så gott vi kan genom att finnas och vara här. (det har vi väl alltid gjort)

I dag kommer han hit och vi ska äta middag och titta på handboll tillsammans.


Av Jill Samuelsson - 2 februari 2012 09:06

Termometern visat minus 11 grader. Usch kallt.


Var ett tag sedan jag var in och skrev något men detta beror på att jag inte har något att skriva om.

Livet rullar på som vanligt. Äter, sover, jobbar. Ja ser ser det ut för det mesta!


Jo en sak har ju hänt! Vi har hämtat den nya svarta pärlan. Känns mycket bra att ha en ny fräsch bil. Har åkt snart trettio mil och det har bara gått åt halv tank. :)

Lite skillnad mot passaten.


I morrn åker i till Dalarna och Borlänge för att umgås med tokiga familjen ;) Ska bli mycket trevligt.

Nästa vecka ska jag gå handledarkurs för att få börja öningsköra med Becca. Otroligt att lillungen ska börja övningsköra redan. Tyckte att det ar nyss hon var tre år. :)


Nu ska jag hoppa i uniformen och dra till jobbet innan jag kan ta helg! 

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards