jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Burr...-11

Av Jill Samuelsson - 2 februari 2012 09:06

Termometern visat minus 11 grader. Usch kallt.


Var ett tag sedan jag var in och skrev något men detta beror på att jag inte har något att skriva om.

Livet rullar på som vanligt. Äter, sover, jobbar. Ja ser ser det ut för det mesta!


Jo en sak har ju hänt! Vi har hämtat den nya svarta pärlan. Känns mycket bra att ha en ny fräsch bil. Har åkt snart trettio mil och det har bara gått åt halv tank. :)

Lite skillnad mot passaten.


I morrn åker i till Dalarna och Borlänge för att umgås med tokiga familjen ;) Ska bli mycket trevligt.

Nästa vecka ska jag gå handledarkurs för att få börja öningsköra med Becca. Otroligt att lillungen ska börja övningsköra redan. Tyckte att det ar nyss hon var tre år. :)


Nu ska jag hoppa i uniformen och dra till jobbet innan jag kan ta helg! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards