jillsamuelsson

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Jill Samuelsson - 28 oktober 2011 12:09

Ja nu är man hemma!

Så himla skönt att få vara i sin egen soffa, sova i sin säng, duscha och framför allt vara nära familjen.


Operationen gick som sagt bara bra. Tog två timmar.

Fick åka hem innan lunch i går. Tur annars vet jag inte vad jag hade gjort. Tycker att det är lite jobbigt att dela sal med någon annan. Nu kan jag betsämma vad jag vill se på TV, när jag vaknar mm.


Låter som att jag är i sjunde himlen men så är det inte.

Känner mig som en lätt överkörd grävling. har ont i bröstbenet och i vänstra sidan när jag ändrar ställning. Kan endast ligga på rygg. Vilket är drygt då jag är en sidosovare. Men det blir väl bättre.


Har börjat äta. Har larm på mobilen så jag vet när man ska äta och vad man ska äta.

Magen den kluckar och låter. Den har sitt egna lilla liv just nu.


Nu börjar den riktiga kampen. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards