jillsamuelsson

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Jill Samuelsson - 31 oktober 2011 07:50

Känns som att det var länge sedan jag började med att bara äta nutrilett.

Det är nu fyra veckor sedan jag tuggade på mat. Det har som tur är gett mig resultat redan redan iform av kommentarer att man ser smalar ut i ansiktet och framför allt när man tittar på vågen så säger den att det går sakta neråt. Jippi!


Mitt delmål om minus 10 till jul vet jag att jag kommer att nå med råge. Det är inte illa. Vill att det ska synas mer men samtidigt inte. Bra om det tar ett lugnt tempo så kroppen hinner med men jag är så ivrig just nu. 


Har bestämt mig för att ha lite olika belöningar för olika delmål. Det första jag ska göra är vi -10 då ska jag boka in en skön fotmassage. Vid minus 20 ska jag köpa mig några snygga kläder. Minus 30 är det dags för en kroppsnjutning av något slag tex massage eller ansiktsbehandling.


Sen hade jag som fundering på att vid minus 50 ska mannen och jag ta en lyxhelg med hotell, mat och romantik. Kanske kan man ha sån tur att det infaller i samband med vår tioåriga bröllopsdag i aug. Vi har ju tänkt oss att åka två veckor utan barn till något skönt ställe.


Nu ska jag fixa frulle till Chrille och Maya. I dag ska vi ner på stan (jag ska testa köra bil, hoppas att det funkar) Ungkottarna ska in på Panduro och inhandla pyssel till dagens kreativa övningar i form av tvålgjutning. I morrn ska mormor ta med dem till munktell för att skjuta luftgevär.


Ha en trevlig och mysig dag allesammans!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards