jillsamuelsson

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Jill Samuelsson - 29 oktober 2011 07:38

Kul!


Jag ser att det är några som är in lite då o då och läser om min lills resa. Roligt. Skicka gärna någon kommentar eller skriv nåt i gästboken. Räcker med ett hej!


Nu har jag sovit två nätter hemma. I natt sov jag riktigt bra. Börjar kunna vrida mig lite smått mot sidan. Men det gör djävulskt ont i bröstbenet när man pressar ihop eller trycker mellan brösten.

Klockan är bara halv åtta och det är lördag. Jag sitter själv vaken och äter frukost. 2dl Yoggi. Mums. Har provat både Keldas tomatsoppa och karibiska soppan De smakar utmärkt.


Har du något bra förslag på soppa jag kan laga? Den ska vara slät. Är OK att mixa. Maila mig gärna recept, kan jag behöva under dessa fyra veckors flytande.


I går blev jag lite besviken. Sökte ett nytt jobb innan operation och var på intervju men nej det fick man inte. Tråkigt. Men men hopppas att det går fler tåg. Var verkligen något jag hade velat göra. Men jag är ju glad att jag har de kollegorna som jag har!


I dag tänkte jag be mannen köra mig till coop för att fylla på matförrådet här hemma. Ska bli skönt att komma ut.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards