jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

12 dagar!!! :)

Av Jill Samuelsson - 21 oktober 2011 09:34

Wow! 12 dagar, kunde knappt tro att detta skulle funka men tydligen. 12 dagar har gått sedan jag tog min första shake. Känner mig i dag väldigt pigg, jaja klockan är bara 9.30


Har på morgonen skickat kidzen till skolan och druckit en chokladshake och en kopp kaffe. Har hunnit städa badrum, tvätta en maskin tvätt och beställt julgardiner. (Kanske lite tidigt ute) 


I eftermiddag kommer Chrille åka med gammelmormor till mormor och Johhny. De stannar hela helgen. Vi ska passa på att fixa till i köket. Känns kul. Nå ja det är Pär som gör det mesta.  


I går var jag som sagt i världsmetropolen Köping. Mycket trevligt att vara med dig Lena. Huset ert blir nog kanon mysigt! Men väldigt ödet för mig. ;)


 Nu ska jag snygga till mig lite och åka och inhandla lite saker till helgen. 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards