jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Dag 7 !!

Av Jill Samuelsson - 15 oktober 2011 23:15

Dag 7 !!!  


Trodde aldrig att jag skulle klara det! Sju dagar eller sju djävla dagar utan att äta något annat än dessa äckliga och vidriga shakers. När folk frågar hur det går ler man och säger, jo det går bra! Varför är man inte ärlig och säger vad man tycker. Att det är det äckligaste och jobbigaste man någonsin har gjort att man mår skit och drömmer om snabbmakaroner, hamburgare, chips ja allt t.om blodpudding. 

Det är tur att vågen säger att det fungerar och att man redan känner på vissa kläder att något är pågång..


I dag cyklade jag tillsammans men mormor och Becca till Tuna Park för lite shopping. Mellan 11.15 var vi där. Vi fikade! Jag drack kaffe och de andra njöt av en smarrig och god fralla eller en krämigt god kladdkaka. När vi kom hem rensade vi Beccas rum Hoppsan två svarta sopsäckar med skit com kastades. Vi avslutade kvällen men tjejfilmer i soffan med bubbelvatten. MYS!


I morrn kommer min pojkar hem från en helg i Borlänge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards