jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Tungt....

Av Jill Samuelsson - 30 december 2011 08:52

Känns tungt i dag. Börjar jobba som vanligt igen i dag. Känns inget vidare faktiskt.

Är med en lite olust känsla men vet innerst inne att det skall gå bra. Är nog mest orolig för att inte kunna få till måltiderna som jag måste. Vet att jag inte fungerar 100% om jag inte får i mig mina måltider.

Det kan blli tufft men men det måste fungera.

Har fått en ny tid till Nyköping den 24:e januari. Ska prata med dem då om man kan dra åt lite till känns som att det skulle behövas. Visst jag fortsätter att gå ner men jag vet att jag kan äta mer än vad jag borde.


Annars har julen flytit på på ett bra sätt. Mycket trevliga besökare och trevliga besök. Har varit med sonen hos mamma i ett par dag i Sthlm. Hann då träffa kusinvitamin och hennes familj.


Nehe nu ska jag göra mig redo och krypa i smurfdräkten för att göra sju dagars arbetsvecka.


GOTT NYTT ÅR allesammans! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards