jillsamuelsson

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Jill Samuelsson - 12 december 2011 13:38

Har i dag varit på det första återbesöket i Nyköping. 

Allt fungerar tydligen som det skall. Skönt!


Började med att träffa Ann den trevliga sköterskan som jag bara pratat med i telefonen tidigare. Hon var lika trevlig i verkligheten. :) Det blev vägning och mätning av magen. Tja lite hade ju hänt. Kul kul.


Sen kom läkaren Jila. Jag frågade lite om hur dosan såg ut. Den var större än vad jag trodde. Ops! Fick klä av mi goch lägga mig på britsen och hon klämde på dosan. sen kom den där otäcka nålen fram. Kändes som att hon knackade in vätskan. Kändes underligt men gjorde faktiskt inte så ont som jag föreställt mig.


Gick sedan till dietisten Åsa. Trevlig tjej. Jag åt bra men var tvungen att tänka på att få i mig alla målen även på helgerna. mmm...inte lätt. Har ju aldrig varit någon som varit duktig på mellanmål. Men bäst att man lär sig.

Mer bananer, keso och youghurt. 


Nu är det verkligen åtdraget och jag kommer att få upp det jag ätit om jag äter för mycket. Gäller att hitta den perfekta mängden.


Nu ska jag göra en varma koppen åt mig och min kropp.

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards