jillsamuelsson

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

400g kvar

Av Jill Samuelsson - 8 november 2011 08:53

Tjohoo!


Känner mig så nöjd! nu har jag endast 400g kvar till mitt första delmål.

Detta ska jag ha nåt när veckan är slut.


Jag ska försöka utöka mina promenader lite. I går tog jag en tripp på eftermiddagen. Kändes jätte bra!


Marina: Jag har funderat på din fråga om 50 var det stora M:et nej det är det inte. Det stora M:et är när jag är nöjd med mig själv. När jag känner mig stark och säker på mig själv utan att ta på mig självsäkerhetsmasken som jag väldigt lätt tar på mig. I bland blir man nästan rädd när man frågar hur andra upplever en. Detta med att man skulle ha en så himla bra självkänsla. Hmmm..kanske skulle ha blivit skådespelare.


I dag ska det ringa en överviktssjuksöterska. Har lite frågor att ställa henne. 

*När kan jag bada badkar. (fryser på kvällarna och skulle vilja krypa ner i ett gott hett bad)

*När ska man fylla på dosan första gången och var ska jag göra det.

*Vad är normalt att man går ner i veckan efter en banding.


Nu ska jag plocka fram liten hink med vatten och en trasa för nu ska det dammas i vardagsrummet. Sen ska det promeneras. Har världens bästa app i telefonen. runtastic den säger hur lång, hur fort och medelhastighet.


 
 
Ingen bild

Ulla Larsen

8 november 2011 19:06

Hej Jill
Ja Du har all anledning att känna Dig nöjd. Jag tycker Du är jätteduktig. Hoppas Du får positiva svar från sköterskan.
Stor Kram från Mormor

 
Ingen bild

Marina

8 november 2011 22:09

Vad klokt du resonerar :-)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Samuelsson - 24 juni 2013 08:34

Så länge sedan jag skrev något här. Varför kan man ju undra.  Har inget bra svar på detta. Mycket jobb, mycket med familjen, har pluggat lite kurser på högskolan under våren måste vara därför, vet inte riktigt. Min viktnedgång har stått stilla en...

Av Jill Samuelsson - 20 september 2012 18:39


  I dag firar vi min älskade lilla syster på hennes 21års dag! Förra året denna dag var vi i Turkiet och myste tillsammans. I dag har jag varit elak mot henne och sagt att jag ej kommer att hinna träffa henne. Men så är inte fallet.    Om någon timme...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Av Jill Samuelsson - 1 september 2012 13:07

Paradiset var ligger det? Ja det är något jag tänker på i bland. Vad är paradiset? För mig är paradiset en plats där man mår bra av att vara på. Just nu befinner jag mig i vad för mig är paradiset, sol, lugn, inget tvång. Man lever för dagen o gör j...

Presentation


Härifrån och framåt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards